Maxisterio Musical 1
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Maxisterio Musical 1

Estudade moito e algún día poderedes facer un corte de manga infinito
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

 

 Conocer gente

Ir abajo 
+5
adrian_flautas
mariweyfri
ceci
Miguel
rgadrian
9 participantes
AutorMensaje
rgadrian




Mensajes : 4
Fecha de inscripción : 06/11/2008
Edad : 34

Conocer gente Empty
MensajeTema: Conocer gente   Conocer gente Icon_minitimeJue Nov 06, 2008 12:52 am

Bueno, pues yo propongo que para conocernos mejor cada uno diga quien es, con quien suele andar de la clase, que instrumento toca, y que aficiones tiene (o que cosas interesantes musicalmente hablando hace), etc. y luego que dejemos nuestros msns para irnos conociendo (al fin y al cabo, serán unos años que pasaremos juntos).

Un saludo, y recordaros que no soy ningún profesor, aunque confieso que me gustaría ser tan poco modesta como la señora que nos da la asignatura de Teorías da Educación, XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.

Por cierto, que temas quedan libres????????????
Volver arriba Ir abajo
Miguel

Miguel


Mensajes : 20
Fecha de inscripción : 31/10/2008
Localización : Illa de Arousa

Conocer gente Empty
MensajeTema: Xentiña   Conocer gente Icon_minitimeJue Nov 06, 2008 5:44 pm

Home a min pareceme unha idea cojonuda, pero xa que intentas que nos coñezamos un pouco entre todos penso que o primeiro que debeira presntarse é aquel que o propón. ademais cando alguen se kere presentar a outra persoa o normal é dar o teu nome primeiro ¿non?

bueno, eu son miguel, como o meu nome indica. e son o ke normalmente anda vestido de calkeira maneira, normalmente con unha chaketa de raias

clown
Volver arriba Ir abajo
ceci

ceci


Mensajes : 31
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 36
Localización : Santiago de Compostela

Conocer gente Empty
MensajeTema: Re: Conocer gente   Conocer gente Icon_minitimeJue Nov 06, 2008 6:02 pm

Wenas!!!!! eu penso que xa sabes quen son porque case todo o mundo o sabe, iso si, eu non sei quen é mitade da clase. como saberas son Cecilia a que anda dando os recados a todos e vos mareo un pouquiño, jajaja
Os temas de teorias tes que falar coa profesora e xa che di cales estan libres, ou senon, quedache a opcion de esperar a que o luns pase unha folla pra saber que temas ten cada un, para asi despois poder estudiar millor pro seu exame, que xa vois irei contando como é e todo o rollo.
Saudos!!!!!!!!!!

geek
Volver arriba Ir abajo
mariweyfri

mariweyfri


Mensajes : 14
Fecha de inscripción : 31/10/2008
Edad : 33

Conocer gente Empty
MensajeTema: Re: Conocer gente   Conocer gente Icon_minitimeJue Nov 06, 2008 11:40 pm

buuuenoo!
me unoo a dar respuuestas!
yo soi meRii!
aer si poco a pocoo ia ns vams cnciiendo todosss!Smile
un beszooooooo
Volver arriba Ir abajo
adrian_flautas

adrian_flautas


Mensajes : 11
Fecha de inscripción : 01/11/2008
Edad : 34
Localización : Galiza

Conocer gente Empty
MensajeTema: Re: Conocer gente   Conocer gente Icon_minitimeSáb Nov 08, 2008 6:15 pm

Bueno


Pois hola a tod@s.Para quen non me coñeza, son Adrian de Lalín.Toco a frauta e a gaita(un pouqiño...).

Non teño nada mais que dicir,asique un saudo a todos!
Volver arriba Ir abajo
Meristrumpet

Meristrumpet


Mensajes : 2
Fecha de inscripción : 31/10/2008
Edad : 38
Localización : Ordes

Conocer gente Empty
MensajeTema: Re: Conocer gente   Conocer gente Icon_minitimeSáb Nov 08, 2008 7:09 pm

weno eu sen meri, a da trompeta... e a que ten o pelo corto e lila jejjejje, weno saudos a todos!!!!!! cheers
Volver arriba Ir abajo
burbuja

burbuja


Mensajes : 3
Fecha de inscripción : 03/11/2008
Edad : 33
Localización : arteixO

Conocer gente Empty
MensajeTema: Re: Conocer gente   Conocer gente Icon_minitimeDom Nov 09, 2008 2:42 am

Olaaaaa! Smile
pois nada, aínda q xa me presentei na cea.....son verO e tocO o violín!
e seguimOs sen saber Qen é o da proposta! ajaj....
un besazO!
Volver arriba Ir abajo
Javi
Admin
Javi


Mensajes : 2
Fecha de inscripción : 28/10/2008
Edad : 34
Localización : Lalin

Conocer gente Empty
MensajeTema: EU SON JAVI   Conocer gente Icon_minitimeMiér Nov 12, 2008 9:01 pm

HOLA A TODOS

EU SON JAVI DE LALIN E TOCO O CLARINETE.

SON ESE KE SEMPRE ANDA CON MARIA A DE RIANXO, A KE NON PARA DE BERRAR E DE DAR A NOTA EN TODOS OS SITIOS NOS KE ESTA.JEJE


SAUDOS
Volver arriba Ir abajo
https://maxisteriomusical.activoforo.com
loreslay

loreslay


Mensajes : 3
Fecha de inscripción : 05/11/2008
Edad : 36

Conocer gente Empty
MensajeTema: Re: Conocer gente   Conocer gente Icon_minitimeMar Nov 18, 2008 12:36 pm

Hola soy Lorena y no toco nada


jooooooo

que se le va a HACEr

aunque weno cuando alguno de vosotros que sois todos unos cracsssss necesiteis una representante ya sabeis.


jajaajajaj

P.D.: a cambio de una buena comisión

king
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Conocer gente Empty
MensajeTema: Re: Conocer gente   Conocer gente Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Conocer gente
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Maxisterio Musical 1 :: Clase :: Suxerencias-
Cambiar a: