Maxisterio Musical 1
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Maxisterio Musical 1

Estudade moito e algún día poderedes facer un corte de manga infinito
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

 

 Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos)

Ir abajo 
5 participantes
AutorMensaje
Miguel

Miguel


Mensajes : 20
Fecha de inscripción : 31/10/2008
Localización : Illa de Arousa

Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Empty
MensajeTema: Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos)   Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Icon_minitimeVie Oct 31, 2008 8:58 pm

Queria propoñer que cada un dixera o instrumento sobre o que vai facer o traballo e asi poderiamos saber que outras persoas teñen pensado facer o mesmo ca nos. Asi poderiamos facer as presentacions conxuntas e bueno, tamen coñecernos un pouco.

O meu traballo vai ser sobre a guitarra.

Tan só é unha proposta, respondede os que queirades. Pero por cada persoa que non comente matarei un gatito...Ides a cargar con iso nas vosas conciencias?

cat
Volver arriba Ir abajo
ceci

ceci


Mensajes : 31
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 36
Localización : Santiago de Compostela

Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Empty
MensajeTema: resposta a miguel e pedri un favor.....   Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Icon_minitimeSáb Nov 01, 2008 7:44 pm

miguel!!!!!!! que cruel eres, por non contestar non mates a un gatito iniocente Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad non seas cruel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eu vou intentar fader a unha citara, uo que se pareczca......
eu queria pedri un favor..... se tedes algunha corda de guitarra, violin, viola,chelo,... rota que non sirva case pa nada podesdeme doar porfavor!!!!!

Gracias!!!!!!!!!!!!!
Volver arriba Ir abajo
Miguel

Miguel


Mensajes : 20
Fecha de inscripción : 31/10/2008
Localización : Illa de Arousa

Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Empty
MensajeTema: cordas   Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Icon_minitimeSáb Nov 01, 2008 11:14 pm

pos eu taba a pikes de cambiar o xogo enteiro da guitarra, ke de non usala en todo o verán estan ke dan pena. asike cando cambie as cordas da miña acústica non terei problem en darchas. pero tampouco sei cando llas cambiarei, asike por ahora non che digo unha fecha concreta. procurarei ke sexa antes do 15.
Volver arriba Ir abajo
mariweyfri

mariweyfri


Mensajes : 14
Fecha de inscripción : 31/10/2008
Edad : 33

Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Empty
MensajeTema: contestacion paraa q miguel no mate al gato!   Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Icon_minitimeDom Nov 02, 2008 10:27 pm

MIgueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeL!!!!
no mates al gatitooo porfas!
a mloo eres! =(
ioooo lo ago dla voz...creo q soi la unikaaaa..
tu aliatee kn alexiss!
ceciliiaa! tu dla citaRA¿?
jeje
buenooo el mierkoles magostoo eh chicoosss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
a pasalo beeeeeeeeeeeeeeeen
muakaaaaa afro afro
Volver arriba Ir abajo
CLiFFF

CLiFFF


Mensajes : 9
Fecha de inscripción : 04/11/2008
Edad : 38
Localización : Vilalba -Lugo-

Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Empty
MensajeTema: Re: Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos)   Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Icon_minitimeMar Nov 04, 2008 5:59 pm

Hola, pois eu vou facer o traballo de xiao sobre o meu instrumento, piano. Seguro que haberá máis xente co mesmo instrumento asique podíamos poñernos de acordo para expoñer e compartir fontes de información.

Aproveito para facer un pouco de spam... What a Face bueno, máis ben para deixarvos o enderezo da miña páxina web, os pianistas podedes encontrar nela gran variedade de partituras tanto clásicas como modernas.
Arrow Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Lawebdeclifff


Un saúdo a todos!!!
Volver arriba Ir abajo
http://www.abrahamfelpeto.es
ceci

ceci


Mensajes : 31
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 36
Localización : Santiago de Compostela

Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Empty
MensajeTema: Wenas!!!!   Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Icon_minitimeMar Nov 04, 2008 6:08 pm

Hola!!! a saber quien eres pero ya me enterare jejeje. yo hago el escrito del piano y el de construir el instrumento de una citara o algo que se le parezca Laughing pero si eso nos ponemos en contacto y asi podemos organizar algo para la exposicion del piano y hacerla en conjunto.
Ah!!! y gracias por la web, tiene buena pinta!!!!!! Smile Smile

Saudos!!!!!!
Volver arriba Ir abajo
Alisia

Alisia


Mensajes : 3
Fecha de inscripción : 11/11/2008
Edad : 35

Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Empty
MensajeTema: Formación instrumental   Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Icon_minitimeJue Dic 04, 2008 1:21 am

Aun no tengo grupo para el trabajo de creacion de instrumentos, al iwal k otra chica de clase....me gustaria saber quien sobra para poder hacer un grupo o si algun grupo está falto de gente que nos avise por favor...yo haré una flauta de pan, tipo...las k tocaba peter pan! XD

un saludo! Gracias!!
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Empty
MensajeTema: Re: Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos)   Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos) Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Traballo de Xiao (o tipiño ese dos zocos)
Volver arriba 
Página 1 de 1.
 Temas similares
-
» Traballo de Xiao: Trompeta

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Maxisterio Musical 1 :: Clase :: Libre-
Cambiar a: