Maxisterio Musical 1
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Maxisterio Musical 1

Estudade moito e algún día poderedes facer un corte de manga infinito
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

 

 Señora cea!!!!!!!!

Ir abajo 
+4
Miguel
ceci
burbuja
adrian_flautas
8 participantes
AutorMensaje
adrian_flautas

adrian_flautas


Mensajes : 11
Fecha de inscripción : 01/11/2008
Edad : 34
Localización : Galiza

Señora cea!!!!!!!! Empty
MensajeTema: Señora cea!!!!!!!!   Señora cea!!!!!!!! Icon_minitimeSáb Nov 08, 2008 6:07 pm

Bueno pois agora eu tamen vou escrivir aqui ,xa que me parece que todo o mundo tera algo que dicir sobre a cea.Gustariame saber a opinión da xente sober todo o que ten que ver coa cea.

Pois sen mais,saudarvos a todos e decirvos que,persoalmente,o pasei na cea D.P.M.,e todos sodes a caña.bueno,nos vemos.

Unha aperta.
Volver arriba Ir abajo
burbuja

burbuja


Mensajes : 3
Fecha de inscripción : 03/11/2008
Edad : 33
Localización : arteixO

Señora cea!!!!!!!! Empty
MensajeTema: Re: Señora cea!!!!!!!!   Señora cea!!!!!!!! Icon_minitimeDom Nov 09, 2008 2:48 am

olaaaaaaaaa!!
estupenda a cea!!! xenial, xenial!!! drunken
mmm....e cando se fai outra?! ajja!!

un besiñO!!!
Volver arriba Ir abajo
ceci

ceci


Mensajes : 31
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 36
Localización : Santiago de Compostela

Señora cea!!!!!!!! Empty
MensajeTema: Re: Señora cea!!!!!!!!   Señora cea!!!!!!!! Icon_minitimeDom Nov 09, 2008 8:09 pm

Alegrame saber que a cea tivo un gran exito, xa que nos costou moito encontrar o lugar ora poder celebrala.
Eu tamen o pasei moi ben, e facia tempo que non o pasaba tan ben, enfin, gracias por vir todos e poder pasar unhas horas moi moi agradables con vos.
MAXISTERIO MUSICAL, SODES O MeLLOR!!!!!!
Repetiremos cea, posiblemente a de navidades santa , se non surxe unha antes, cyclops cyclops cyclops cyclops

Se vos quere!!!!!!!!!!!!!!!

geek
Volver arriba Ir abajo
Miguel

Miguel


Mensajes : 20
Fecha de inscripción : 31/10/2008
Localización : Illa de Arousa

Señora cea!!!!!!!! Empty
MensajeTema: Cea   Señora cea!!!!!!!! Icon_minitimeLun Nov 10, 2008 3:21 am

lol!
creo que a cea foi unha a das mellores que asistin na miña vida, claro que antes ia con camareiros e informáticos, os cales non teñen coñecementos de musica para poñerse a facer ritmos e cantar.

penso que a liamos parda e que ainda a podemos liar mais, para a póxima será mellor, estou seguro.

si señor, unha noite con anécdotas e con moitas risas

clown
Volver arriba Ir abajo
mariweyfri

mariweyfri


Mensajes : 14
Fecha de inscripción : 31/10/2008
Edad : 33

Señora cea!!!!!!!! Empty
MensajeTema: Re: Señora cea!!!!!!!!   Señora cea!!!!!!!! Icon_minitimeLun Nov 10, 2008 3:38 pm

Buuueno!
io no fui ala cenaa!
pero por lo vistoo os lo pasasteiis geniaL!
sin duda ala proxiima iré!!
cecii abló d una en naviidades¿?
OjaLaaaaaaaa!!
me alegra qlo pasaseiis en grnde!
un beszo!!! afro
Volver arriba Ir abajo
loreslay

loreslay


Mensajes : 3
Fecha de inscripción : 05/11/2008
Edad : 36

Señora cea!!!!!!!! Empty
MensajeTema: Re: Señora cea!!!!!!!!   Señora cea!!!!!!!! Icon_minitimeMar Nov 11, 2008 12:10 pm

yo me lo pase en grande en la cena aunque me paso un poco de factura ya que llevo desde el viernes con gripe... Rolling Eyes



pero weno mereció la pena y a la siguiente me apunto.
Volver arriba Ir abajo
FáTiiMa




Mensajes : 1
Fecha de inscripción : 02/11/2008
Edad : 37
Localización : Touro

Señora cea!!!!!!!! Empty
MensajeTema: Esa Cea!!   Señora cea!!!!!!!! Icon_minitimeMar Nov 11, 2008 8:26 pm

Ola a tod@s!!Bueno voume presentar para os k nn o sepan xamome Fátima e toco o clarinete, a gaita e un pouco o trombón. Decir k a cea do xoves estivo moi ben, bueno foi xenial a pena haber marxado tan pronto, pero para a proxima (k espero k sea pronto) nada deso... Pois veña un saudo e ata vernos pola clase...
Volver arriba Ir abajo
SILVIA




Mensajes : 1
Fecha de inscripción : 06/11/2008
Edad : 34
Localización : AGOLADA-LALIN

Señora cea!!!!!!!! Empty
MensajeTema: Re: Señora cea!!!!!!!!   Señora cea!!!!!!!! Icon_minitimeMar Nov 11, 2008 8:31 pm

Ola a tod@s!!si non sabeds quen sn prestade atenciòn xk poucas saxofonistas hai na clase. a verdade e que a cea estivo xenial facía ben tempo k non o pasaba tan ben. sods os mellores.con xente así da ghusto!!!je. spro que nn tarde m8 a seguinte. veña ata outra. UN SAUDO PA TOS
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Señora cea!!!!!!!! Empty
MensajeTema: Re: Señora cea!!!!!!!!   Señora cea!!!!!!!! Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Señora cea!!!!!!!!
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Maxisterio Musical 1 :: Clase :: Libre-
Cambiar a: