Maxisterio Musical 1
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Maxisterio Musical 1

Estudade moito e algún día poderedes facer un corte de manga infinito
 
ÍndiceÍndice  Últimas imágenesÚltimas imágenes  BuscarBuscar  RegistrarseRegistrarse  Conectarse  

 

 TRATADO DE BOLONIA

Ir abajo 
AutorMensaje
ceci

ceci


Mensajes : 31
Fecha de inscripción : 29/10/2008
Edad : 36
Localización : Santiago de Compostela

TRATADO DE BOLONIA Empty
MensajeTema: TRATADO DE BOLONIA   TRATADO DE BOLONIA Icon_minitimeLun Nov 10, 2008 8:55 pm

boas compañeiros, xa sei que son algo pesada, pero asi non me tedes porque andar a preguntar a min cada rato porque mareadesme, así que vos vou deixar aqui anotadas a ideas/explicacions que dou o decano na reunion de hoxe luns dia 6 de novembro pola tarde, e na que certos individuos non me deixaron escoitar moi ven, asi que se non se entende as culpas que sean pra eles Twisted Evil
- Os estudios de grao seran de 4 anos, polo tanto 60 creditos por ano.
- Non se sabe se o implantaran empezando o ano que ven en 1º, ou en 1º e 4º ou poñelo de golope.
- Se estas matriculado polo plan que estamos agora, podemos terminar por ese plan, por exemplo se nos queda unha materia de 1º podemos facer o exame pasados 3 anos sen problema, solo que a USC podenos quitar o poder pra ser docentes (ainda que esto ultimo non me quedou nada claro)
- Desaparece Maxisterio musical como especialidade.
-As oposicions seran todas en consunto, maxisterio de Educacion Infantil e Educacion Primaria, da igual que se teña mención ou non.
- A mención é un plus; da igual que o grado sea con o sin mención.
-Os diplomados pra facer un MASTER DE INVESTIGACIÓN necesitan 60 créditos, igual que pra un MASTER DE SECUNDARIA. (viria sendo a duracion de 1 ano)
-A diferencia de un graduado a un diplomado so será a nivel académico, a nivel laboral non afectará pra nada.
-Facer o 4º curso terminado o terceiro, e un consello, xa que se obten algo máis de experiencia, práctica e dominio nas materias (ainda que eu non o entendo moito....)
-Con un Master ou Grado podeste presentar ás oposicións que queiras.


Estas son as ideas que captei eu na reunión, se algún dos que asistiu ten algunha idea que se me escapara pode anotala e así esteramonos todos.

Isto e todo por hoxe..
Saudos!!!!!
geek
Volver arriba Ir abajo
 
TRATADO DE BOLONIA
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Maxisterio Musical 1 :: Clase :: Noticias-
Cambiar a: